2023. január 16. (hétfő), Budapest, Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
Konferencia tudatos VENDÉGLÁTÓS vállalkozóknak, akik fel merik venni a kesztyűt a válság ellen
Most már egyértelművé vált, hogy a válság képében egy hatalmas tehénlepény zúdult a nyakunkba!
A pandémia ehhez képest gyerekjáték volt, pedig minket vendéglátósokat az is keményen megizzasztott!
A sok probléma egyre inkább a padlóra visz minket.
És a szeretett, akár egy életen át építgetett VENDÉGLÁTÓ vállalkozásod akár tönkre is mehet!
Nagyon kevés a lelkes, lojális munkaerő, folyamatos hiány van belőle. És aki van, azt sem tudod, hogyan tartsd meg. Pedig nélkülük nehéz lesz minőségi vendéglátást végezni és az nélkül pedig a fizetőképes vendégek is el fognak maradozni. Pedig rájuk nagyobb szükség van mint valaha. Nélkülük akár be is zárhatjuk a „boltot”.
A beszerzési árak az egekben. Minden alapanyag ára csúcsokat döntöget, nem beszélve az emelkedő bérköltésgekről. A hús, a tojás, a tej – és még sorolhatnám – ára szinte már kigazdálhatatlannak tűnik. Nem tudod, hogyan építhetnéd be ezeket az áraidba.
Elszabadultak az energia árak. Szinte elképzelhetetlen összegek szerepelnek az áram- és gázszámlákon. Az energia szolgáltatók piaci árakat kínálnak (ha egyáltalán kínálnak), amik teljesen el vannak rugaszkodva a korábbi áraktól. Pedig mint tudjuk, a vendéglátásnak eléggé nagy az energia szükséglete, ezért a számlák egészen félelmetesek lesznek, pláne ha jön a fűtési szezon. Ha pedig nem fizetjük be ezeket a számlákat, akkor a szolgáltató megszünteti az áram-, gázszolgáltatást.
Egyre kevesebb vendég tér be hozzád, most még jobban meggondolják mire költsenek és lehet, hogy nem te vagy az első gondolatuk ezen a téren.
Nem tudom TE hogy vagy vele, nekem nagyon nem akaródzik mást csinálni.
Szeretek ezzel foglalkozni, nem véletlenül hoztam létre a kávézómat.
Azt nem nekem találták ki. Szeretem a vendéglátásban a pörgést, az emberekkel való kapcsolódást, a változatos és izgalmas munkavégzést.
Rátaláltam arra a vállalkozásra, amit imádok csinálni és amiben jó vagyok. Nem akarok valami teljesen mással foglalkozni, azt nem élvezném annyira, ez való nekem. A vendéglátás az én területem, a vendégeknek való élmény adás okoz igazán örömöt.
Mondhatnám azt, hogy ha a válság elkaszálja a cégemet, akkor majd kis idő múlva újra fogom tudni kezdeni az egészet az elejéről, de valószínűleg ez nem lenne így. Mindenki, aki épített már fel sikeres vendéglátó vállalkozást tudja, hogy ez egy hosszú, kemény, kihívásokkal teli munka, szinte biztosan nem állnák neki újra felépíteni, ha pedlóra kerülnék
Kulcskérdés, hogy mennyire tudsz alkalmazkodni a jelenlegi helyzethez!
Ha az alábbi kérdések bármelyikénél elkezd lüktetni egy ér a homlokodon a fájdalomtól és a kétségbeeséstől, akkor bizony rés van a pajzson és sürgősen megoldást kell találnod rá, ha túl szeretnéd élni ezt a válságot.
Sokunknál ezek a problémák alapból megvannak, a válság meg rádobott erre egy rohadt nagy lapáttal!
Nem csoda, hogy a vendéglátó cégek tulajdonosai már azon gondolkodnak, hogy örökre rárakják a lakatot a szeretett vállalkozásuk ajtajára.
Eddig elegendő volt, hogy frekventált helyen volt az éttermünk, kávézónk, pékségünk és minőségi szolgáltatást adtunk a vendégeinknek.
Ez most már nagyon nem lesz elég.
El kell kezdeni fejlesztenünk magunkat azokan a területeken, amik nem fekszenek nekünk.
Megszerveztünk egy kifejezetten VENDÉGLÁTÓSOKNAK szóló konferenciát, ahol pont azokon a területeken tudjuk fejleszteni magunkat, amik segítenek túlélni ezt a válságot és amik annyira megerősítik majd a vállalkozásunkat, hogy a válság elvonultával egy igazán stabil, verhetetlen cégünk lesz majd.
Miről fog szólni ez az 1 napos rendezvény?
Milyen kérdésekre fogunk választ kapni a nap folyamán?
A konferencia előadói, akik tudásuk legjavát adják kifejezetten a vendéglátó vállalkozásokra szabva
Sikeres Vendéglátósok Marketing Receptkönyve
A gázszámla elvitte a marketing költségvetést? A vendégek zsebében egyre kevesebb az elkölthető pénz? Konkurencia minden trükköt bevet, hogy olcsóbban tudja árulni ugyanazt, amit Te is? Ebből a példáktól hemzsegő előadásból kiderül, hogyan lehet a mai, triplán nehezített pályán is:
Ilyenkor is lehet bővíteni a bizniszt, megtartani vagy akár emelni is a profitabilitást, és ehhez nem is kell feltétlenül felforgatni a megszokott üzletmenetet – csak egy kicsit okosabb marketingre van szükség…
Kriszta 18 éven keresztül volt HR vezető a versenyszférában, különböző profilú és iparágú vállalatoknál. Erőssége az üzleti gondolkodás, új és modern szemléletek, eszköztárak beemelése a HR-be. 3 éve alapította saját vállalkozását, az ÉlményHR-t, amelynek keretében HR szakembereket és vezetőket inspirál és tanít arra, hogyan tud a HR több értéket hozzáadni az üzlethez. Kriszta a 3800 HR szakember részvételével zajló HR Summit 2019 online konferencia megálmodója és házigazdája, valamint a HR-eseknek szóló Business HR, Recruitment Marketing és Munkatársak Megtartása Masterclass programok vezető oktatója.
Kriszta előadásában a munkaerőpiaci trendekkel fog foglalkozni illetve a vezető jó gyakorlatokkal válság idején.
Legendás ÜgyfélÉlmény Rendszer megvalósítása
A vállalkozások alapvetően arra fókuszálnak, hogy minél több új vásárlójuk legyen, miközben nem foglalkoznak a meglévő vásárlóikkal, és így óriási bevételtől esnek el.
Gyakran azzal a kérdéssel fordulnak hozzánk, hogyan tudnánk többet értékesíteni, hogyan tudnánk olyan szolgáltatást nyújtani, amiért minket választanak? Mivel tudnánk megkülönböztetni magunkat a konkurenciától?
Azt szeretnéd, hogy vevőid, ügyfeleid, ne csak egy alkalommal jöjjenek el hozzád, hanem rendszeresen visszatérjenek és beajánljanak ismerőseiknek, üzleti partnereiknek?
Akkor eljött a Te időd, hogy megtervezd a saját Legendás ÜgyfélÉlmény Rendszeredet!
Teremts rajongó ügyfeleket a vállalkozásod számára, és pedig ebben fogok neked segíteni!
Hogyan szerezd meg és tartsd meg a legjobb munkaerődet?
Avagy mi az a szinte senki által nem használt vezetői eszköz, amivel olyan csapatot tudsz építeni, akik a tűzbe is mennének a cégért. Ameddig nem alkalmazod ezt a módszertant, nagy lesz a fluktuáció a cégedtől és alig találsz majd új jelentkezőket.
Ebből az egyórás előadásból megtudhatod:
Csak stabil csapattal lehet eredményes vállalkozást építeni! Ha mindig újakat kell toboroznod és nulláról kiképezned, ha mindig felmondással zsarolnak, sosem fogod tudni kihozni a vállalkozásodból a most is benne lévő potenciált! Gyere el az előadásra, és változtass azon, hogy az alkalmazottak kihasználnak!
Hogyan tudsz egy válságálló social media marketinget kiépíteni?
Miként érheted el a közösségi platformjaiddal, hogy még a legnehezebb időkben se kelljen bezárásra gondolnod?
Ezekre fogsz választ kapni Kovács László előadásából, aki szakértőként olyan bombabiztos tanácsokkal fog ellátni, amikkel bármikor képes leszel fellendíteni a forgalmadat!
OPTITAX Számviteli Kft. közgazdász, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő, Profit First tanácsadó
Olyan könyvelőirodája van, ami a tulajdonosoknak segít a tiszta működés mellett olyan mértékű nyereséget felvenni a cégükből, ami fantasztikus életet biztosít számukra.
Ivett a nap folyamán kétszer is fog előadást tartani nekünk az alábbi témákban
Vendégeid értékelései békeidőben profitmaximalizáló eszközként működnek, vészterhes időkben pedig egyenesen a túlélés zálogává válnak. Most kiemelten fontos, hogy azok a vendégek, akik még nem ismerik a szolgáltatásodat, hozzád térjenek be, nálad hagyják a pénzüket, a látogatást követően pedig elmondják a véleményüket az élményükről.
Az előadásban megtudhatod
Eljött az idő, hogy szóra bírd a törzsvendégeidet és a legjobb marketingeseiddé tedd őket! Építs ki sziklaszilárd bizalmat a leendő vendégeid fejében már a látogatásuk előtt és alapozd meg a vállalkozásod iránti elköteleződést a meglévő vendégeid körében!
Válságkezelés a gyakorlatban
A sz@rcunami már itt van, csak még nem érzik sokan, halogatják a változtatást. Egy biztos: most a szálkásítás időszaka jön, amikor rendbe kell tenned a céged, mert ez az alapja mindennek.
Az extra nehezítés az a mostani időszakban, hogy a céged újjáépítése mellett még válságot is kell kezelned, ez extra nehezítés (most kell megcsinálnod az összes házi feladatot egyszerre, amit eddig halogattál, és még vizsgáznod is kell!).
Ezekhez adok olyan módszereket, válságkezelési technikákat, amiket az előző válságban is alkalmaztam, amikor válságmenedzser voltam. Ezek nem olvasmányélményekből szedett tutiságok, hanem a gyakorlatban is kipróbált, konkrét metódusok, megtörtént esetekkel, példákkal.
Ami nagyon fontos, és sajnos nagyon kevesen beszélnek róla, a gyakorlati technikák mellett (ami a racionális rész) nagyon erősen foglalkozni kell a válságot kísérő emócionális, belső folyamatokkal is, amik benned, a kollégáidban, ügyfeleidben dolgoznak, és jelennek meg, néha igen furcsa és váratlan módon.
Fel leszel villanyozva és meg leszel nyugodva. Tudni fogod, hogy van remény és azt is, hogy keményen odatéve magadat, felvállalva a sok-sok munkát szinte biztosan túl fogod élni a válságot és akár még sikeresebb is leszel, mint korábban!
Végre fellélegezhetsz az eddigi kellemetlen időszak után, ki fog tisztulni a fejed, tisztán fogod látni, hogy mivel kell foglalkoznod, mi fog segíteni abban, hogy a válság ellenére is sikeres legyen a vendéglátó egységed.
Sokan kérték, hogy legyen NTAK-os tájékoztató előadás is a konferencián, de erre már sajnos nem lesz idő a rendzevényen, ezért megkértük az egyik ilyen szoftveres céget, az Orsys.hu-t, hogy rakjanak nekünk össze egy fullos NTAK-os tájékoztatást és ők nagyon kedvesen és gyorsan el is vállalták a feladatot.
Mindenki, aki jelentkezik a rendezvényre, hozzá fog jutni ehhez az informatív és hasznos anyaghoz.
A rendezvényen a szünetekben lesz lehetőség tudást megosztani, kapcsolatokat építeni, közös projekteken agyalni, amire kifejezetten bátorítunk is Benneteket, mert nagyon gyümölcsöző kapcsolatok alakulhatnak így ki.
Arra gondoltunk, hogy létrehozunk egy Facebook csoportot is a konferenciára jelentkezőknek amolyan „MESTERELME” csoport gyanánt, ahol továbbra is megoszthatjátok tudásotokat egymással, segíthetitek majd egymást.
Igen! A rendezvény napján a Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont ingyenesen biztosítja számunkra a parkolás lehetőségét a felszini parkolóban! FONTOS, hogy a Lurdy mélygarázsa továbbra is díjköteles, az ingyenes parkolási lehetőség csak a kinti parkolóra érvényes. Az erre jogosító parkoló szelvényt kérd kollegáinktól a regisztrációs/információs pultnál!
Azért, mert olyan tippeket fogsz kapni, amiket hogyha használsz, akkor többszörösen visszakeresheted a jegyed árát.
Megértem, ha most valaki nehezen engedheti meg magának ezt a rendezvényt, de pont most kell olyan taktikákat megtanulnunk, ami előbbre visz, hogy nagyobb bevételre tudjunk szert tenni minden hónapban és ezzel túléljük a válságot.
Hát igen, jogos a kérdés. Nem tudni, hogy a Covid (vagy bármi más) miatt lesz e bármiféle korlátozás a rendezvényekkel kapcsolatban.
Ha ne adj Isten nem lehet megtartani a konferenciát 2023. január 16-án, akkor egyrészt erről azonnal értesíteni fogunk Benneteket a rendelésnél megadott email címen (szóval érdemes pontosan megadni az email címet), másrészt keresni fogunk egy másik időpontot, amikor meg tudjuk tartani az eseményt a korlátozások megszünése után.
És ha esetleg a második alkalom nem lesz alkalmas Neked, akkor a rendezvény összes előadását felvesszük videóra és egy zárt felületen el fogod majd tudni érni őket, szóval nem fogsz lemaradni semmiről!
Résztvevő jogosult jelen szerződéstől a szerződés megkötését követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Szerződés megkötési időpontnak a Szervező a jegy kifizetésének időpontját tekinti.
Hát még szép!
Vendéglátós rendezvényhez igazán finom kávé dukál.
A Lurdyban, a konferencia terem emeletén több éttermet is fogsz tudni találni, szóval az ebédet itt simán meg tudod majd oldani!
Igen! Lesz többször 15-20 perces szünet elintézni a kisebb nagyobb dolgokat illetve fogunk tartani egy 1 órás ebédszünetet is!
A lefoglalt terem befogadóképessége korlátos, szóval érdemes időben megvenni a jegyedet rá.
Az OTP SimplePay rendszerét használjuk erre a célra, ami nagyon biztonságos, a bizalmas adataid nem kerülhetnek arra nem jogosult kezekbe (még hozzánk sem).
Lesz lehetőséged a rendelési oldalon, az alsó sárga résznél (“Egyedi ajánlat”) megvásárolni a rendezvény teljes hanganyagát, amit bárhol, bármikor vissza tudsz majd hallgatni. Hasznos, mert így jegyzetfüzetet sem kell majd hoznod magaddal
A program pontban 9-kor kezdődik. Ahhoz, hogy időben be tudj regisztrálni és meg tudj inni egy finom kávét, érdemes 30-45 perccel korábban érkezni a teremhez! A regisztráció 8.15-kor kezdődik.
Bankkártyás fizetés esetén azonnal küldjük neked az e-számlát. Ha utalással fizeted ki a belépő(i)det, akkor a megrendelés összegének beérkezése után küldjük az e-
számlád az általad megadott adatokkal az e-mail címedre.
Nincs fizikai jegy a rendezvényre. A helyszínen, a rendezvény napján kapsz majd beléptető szalagot a
regisztrációnál. (Addig is a fizetést igazoló számlád biztosítja a helye(i)det a rendezvényre. Ezen természetesen csak a te neved lesz rajta még akkor is, ha páros jegyet vásároltál, de természetesen a regisztrációnál pontosan fogjuk tudni, hogy a te számlád hány fő belépésére jogosít fel.)
Fizetésedkor automata visszaigazolást kapsz a számláddal, ezt a levelet őrizd majd meg.
Nem létezik helyjegy, az ülőhelyek elfoglalását érkezési sorrendben lehet megtenni.
Ha bármilyen kérdésed felmerül, telefonon és e-mailben is elérsz minket: írj nekünk e-mailt az
zoltanjarjabka@gmail.com címre, vagy hívj minket a +36 30 638 5602-es telefonszámon
munkaidőben.
A rendezvénnyel kapcsolatos összes fontos tudnivalóról január elején küldünk egy nagyon részletes
tájékoztatást az általad megadott e-mail címre.
A rendezvény előtti napokban pedig küldünk még egy emlékeztetőt, amibe újfent csatolunk minden
fontos részletet, hogy biztosan meglegyen minden információd egy helyen.
Valószínűleg a spam mappába kerültünk, vagy ha céges e-mailt adtál meg, nem engedi át a levelet a
céges tűzfal.
Írj nekünk e-mailt az zoltanjarjabka@gmail.com címre, vagy hívj minket a +36 30 638 5602-es
telefonszámon munkaidőben.
Fontos, hogy biztonságos küldőnek állíts be minket a levelezésedben, hogy minden fontos
információt megkapj.
Jarjabka Zoltán – Kék Elefánt Kávézó Kft., Szeged (Szervező)