2023. január 16. (hétfő), Budapest, Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

MENTSD MEG VENDÉGLÁTÓ VÁLLALKOZÁSOD

Konferencia tudatos VENDÉGLÁTÓS vállalkozóknak, akik fel merik venni a kesztyűt a válság ellen

Tudom, milyen problémákkal küzdesz nap mint nap

Most már egyértelművé vált, hogy a válság képében egy hatalmas tehénlepény zúdult a nyakunkba!

A pandémia ehhez képest gyerekjáték volt, pedig minket vendéglátósokat az is keményen megizzasztott!

A sok probléma egyre inkább a padlóra visz minket.

És a szeretett, akár egy életen át építgetett VENDÉGLÁTÓ vállalkozásod akár tönkre is mehet!

Munkaerő

Nagyon kevés a lelkes, lojális munkaerő, folyamatos hiány van belőle. És aki van, azt sem tudod, hogyan tartsd meg. Pedig nélkülük nehéz lesz minőségi vendéglátást végezni és az nélkül pedig a fizetőképes vendégek is el fognak maradozni. Pedig rájuk nagyobb szükség van mint valaha. Nélkülük akár be is zárhatjuk a “boltot”.

Beszerzési árak

A beszerzési árak az egekben. Minden alapanyag ára csúcsokat döntöget, nem beszélve az emelkedő bérköltésgekről. A hús, a tojás, a tej – és még sorolhatnám – ára szinte már kigazdálhatatlannak tűnik. Nem tudod, hogyan építhetnéd be ezeket az áraidba.

Energia árak

Elszabadultak az energia árak. Szinte elképzelhetetlen összegek szerepelnek az áram- és gázszámlákon. Az energia szolgáltatók piaci árakat kínálnak (ha egyáltalán kínálnak), amik teljesen el vannak rugaszkodva a korábbi áraktól. Pedig mint tudjuk, a vendéglátásnak eléggé nagy az energia szükséglete, ezért a számlák egészen félelmetesek lesznek, pláne ha jön a fűtési szezon. Ha pedig nem fizetjük be ezeket a számlákat, akkor a szolgáltató megszünteti az áram-, gázszolgáltatást.

Egyre kevesebb vendég

Egyre kevesebb vendég tér be hozzád, most még jobban meggondolják mire költsenek és lehet, hogy nem te vagy az első gondolatuk ezen a téren. 

Két lehetőséged van:

sodródsz és reménykedsz vagy KÜZDESZ a cégedért

Nem tudom TE hogy vagy vele, nekem nagyon nem akaródzik mást csinálni.

Szeretek ezzel foglalkozni, nem véletlenül hoztam létre a kávézómat.

Én személy szerint:

Fázok az ötlettől, hogy egy íróasztal mögött üljek ezentúl életem végéig

Azt nem nekem találták ki. Szeretem a vendéglátásban a pörgést, az emberekkel való kapcsolódást, a változatos és izgalmas munkavégzést.

Eszemben sincs valami tök más vállalkozást csinálni

Rátaláltam arra a vállalkozásra, amit imádok csinálni és amiben jó vagyok. Nem akarok valami teljesen mással foglalkozni, azt nem élvezném annyira, ez való nekem. A vendéglátás az én területem, a vendégeknek való élmény adás okoz igazán örömöt.

Nincs erőm újra felépíteni mindent az elejétől kezdve

Mondhatnám azt, hogy ha a válság elkaszálja a cégemet, akkor majd kis idő múlva újra fogom tudni kezdeni az egészet az elejéről, de valószínűleg ez nem lenne így. Mindenki, aki épített már fel sikeres vendéglátó vállalkozást tudja, hogy ez egy hosszú, kemény, kihívásokkal teli munka, szinte biztosan nem állnák neki újra felépíteni, ha pedlóra kerülnék

Szóval FOGGAL KÖRÖMMEL KÜZDENI fogok azért, hogy ne menjek csődbe, és hogy megmaradjon imádott vállalkozásom és erre buzdítalak téged is.

Kulcskérdés, hogy mennyire tudsz alkalmazkodni a jelenlegi helyzethez!

MEGVAN MINDENED, AMI A TÚLÉLÉSHEZ KELL?

Ha az alábbi kérdések bármelyikénél elkezd lüktetni egy ér a homlokodon a fájdalomtól és a kétségbeeséstől, akkor bizony rés van a pajzson és sürgősen megoldást kell találnod rá, ha túl szeretnéd élni ezt a válságot.

 

  • fogalmad sincs, hogyan tereld be magadhoz a vendégeket és miért éppen téged válasszanak más szolgáltatók, mint például a körmös vagy a fodrász helyett?
  • elképzelésed sincs, hogyan legyen motivált, kitartó, lelkes és lojális csapatod, munkaerőd?
  • nem tudod hol úszik ki a pénzed a vállalkozásodból?
  • tudod, hogy vannak elakadásaid a cégedben, de nem tudod, hogy hol?
  • hiába hirdetsz (ha egyáltalán hirdetsz) nem jönnek a vendégek? Nem tudod, hogyan lehetne ezt jobban csinálni?
  • állandóan azon aggódsz mikor kapsz NAV ellenőrzést és hogy biztosan rendben találnának mindent?
  • szeretnél sok szabadidőt, amit nyugodtan, a cégügyektől zavartalanul, a családoddal tölthetsz, de erre esélyed sincs a sok tűzoltás miatt?

Sokunknál ezek a problémák alapból megvannak, a válság meg rádobott erre egy rohadt nagy lapáttal!

Nem csoda, hogy a vendéglátó cégek tulajdonosai már azon gondolkodnak, hogy örökre rárakják a lakatot a szeretett vállalkozásuk ajtajára.

HOGYAN MARADJ TALPON?

Eddig elegendő volt, hogy frekventált helyen volt az éttermünk, kávézónk, pékségünk és minőségi szolgáltatást adtunk a vendégeinknek.

Ez most már nagyon nem lesz elég.

El kell kezdeni fejlesztenünk magunkat azokan a területeken, amik nem fekszenek nekünk. 

Megszerveztünk egy kifejezetten VENDÉGLÁTÓSOKNAK szóló konferenciát, ahol pont azokon a területeken tudjuk fejleszteni magunkat, amik segítenek túlélni ezt a válságot és amik annyira megerősítik majd a vállalkozásunkat, hogy a válság elvonultával egy igazán stabil, verhetetlen cégünk lesz majd.

Mentsd meg a vendéglátós vállalkozásod konferencia!

Miről fog szólni ez az 1 napos rendezvény?

Milyen kérdésekre fogunk választ kapni a nap folyamán?

Neked való ez a rendezvény?

Gyere el, ha.....

Maradj otthon, ha.......

Az utóbbi évek kifejezetten sújtották a vendéglátást, segítség szinte semmi nem érkezett, magunk kezébe kell hogy vegyük a kezdeményezést!

Kik lesznek ebben a segítségünkre?

A konferencia előadói, akik tudásuk legjavát adják kifejezetten a vendéglátó vállalkozásokra szabva

Wolf Gábor

Marketing Commando

Sikeres Vendéglátósok Marketing Receptkönyve

A gázszámla elvitte a marketing költségvetést? A vendégek zsebében egyre kevesebb az elkölthető pénz? Konkurencia minden trükköt bevet, hogy olcsóbban tudja árulni ugyanazt, amit Te is? Ebből a példáktól hemzsegő előadásból kiderül, hogyan lehet a mai, triplán nehezített pályán is:

  • Új vevőket szerezni szellemes, ritkán használt módszerekkel,
  • Növelni a vendégek költéseit úgy, hogy azt mindkét fél élvezi,
  • Mik azok az üzenetek, amik a fizetőképes réteget vonzzák, és mik azok, amiket tilos ilyen időszakban bevetni.

Ilyenkor is lehet bővíteni a bizniszt, megtartani vagy akár emelni is a profitabilitást, és ehhez nem is kell feltétlenül felforgatni a megszokott üzletmenetet – csak egy kicsit okosabb marketingre van szükség…

Timár Krisztina

HR szakértő, az ÉlményHR alapítója

Kriszta 18 éven keresztül volt HR vezető a versenyszférában, különböző profilú és iparágú vállalatoknál. Erőssége az üzleti gondolkodás, új és modern szemléletek, eszköztárak beemelése a HR-be. 3 éve alapította saját vállalkozását, az ÉlményHR-t, amelynek keretében HR szakembereket és vezetőket inspirál és tanít arra, hogyan tud a HR több értéket hozzáadni az üzlethez. Kriszta a 3800 HR szakember részvételével zajló HR Summit 2019 online konferencia megálmodója és házigazdája, valamint a HR-eseknek szóló Business HR, Recruitment Marketing és Munkatársak Megtartása Masterclass programok vezető oktatója.

Kriszta előadásában a munkaerőpiaci trendekkel fog foglalkozni illetve a vezető jó gyakorlatokkal válság idején.

Berka László

Legendás Szolgáltatás Kft.

Legendás ÜgyfélÉlmény Rendszer megvalósítása

 

A vállalkozások alapvetően arra fókuszálnak, hogy minél több új vásárlójuk legyen, miközben nem foglalkoznak a meglévő vásárlóikkal, és így óriási bevételtől esnek el.

Gyakran azzal a kérdéssel fordulnak hozzánk, hogyan tudnánk többet értékesíteni, hogyan tudnánk olyan szolgáltatást nyújtani, amiért minket választanak? Mivel tudnánk megkülönböztetni magunkat a konkurenciától?

Azt szeretnéd, hogy vevőid, ügyfeleid, ne csak egy alkalommal jöjjenek el hozzád, hanem rendszeresen visszatérjenek és beajánljanak ismerőseiknek, üzleti partnereiknek?

Akkor eljött a Te időd, hogy megtervezd a saját Legendás ÜgyfélÉlmény Rendszeredet!

Teremts rajongó ügyfeleket a vállalkozásod számára, és pedig ebben fogok neked segíteni!

Szász Mátyás

Vezérakadémia

Hogyan szerezd meg és tartsd meg a legjobb munkaerődet?

Avagy mi az a szinte senki által nem használt vezetői eszköz, amivel olyan csapatot tudsz építeni, akik a tűzbe is mennének a cégért. Ameddig nem alkalmazod ezt a módszertant, nagy lesz a fluktuáció a cégedtől és alig találsz majd új jelentkezőket.

Ebből az egyórás előadásból megtudhatod:

  • Mi ez az elfeledett, de brutálisan hatékony vezetői módszer,
  • Milyen tipikus vezetői hibákat követnek el legtöbben, amivel a saját sikerüket szabotálják a cégvezetők
  • És hogy pontosan milyen lépéseket kell megtenned, hogy át tudj állni erre a teljesen új irányra – amivel tarolni tudsz a munkaerő piacon!

Csak stabil csapattal lehet eredményes vállalkozást építeni! Ha mindig újakat kell toboroznod és nulláról kiképezned, ha mindig felmondással zsarolnak, sosem fogod tudni kihozni a vállalkozásodból a most is benne lévő potenciált! Gyere el az előadásra, és változtass azon, hogy az alkalmazottak kihasználnak!

Kovács László

Follow marketing

Hogyan tudsz egy válságálló social media marketinget kiépíteni?

Miként érheted el a közösségi platformjaiddal, hogy még a legnehezebb időkben se kelljen bezárásra gondolnod?

Ezekre fogsz választ kapni Kovács László előadásából, aki szakértőként olyan bombabiztos tanácsokkal fog ellátni, amikkel bármikor képes leszel fellendíteni a forgalmadat!

Jászberényi Ivett

OPTITAX Számviteli Kft.  közgazdász, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő, Profit First tanácsadó

Olyan könyvelőirodája van, ami a tulajdonosoknak segít a tiszta működés mellett olyan mértékű nyereséget felvenni a cégükből, ami fantasztikus  életet biztosít számukra.

Ivett a nap folyamán kétszer is fog előadást tartani nekünk az alábbi témákban

  • aktuális, minket érintő 2023-as adóváltozások,
  • NAV-, munkaügyi- és önkormányzati ellenőrzések a gyakorlatban (hogy ne érjen semmi meglepetés egy ellenőrzés során).
  • Mit lát a cégedről az adóhivatal és hol látja
  • Profit First rendszerét fogja bemutatni nekünk, ami abban segít, hogy több pénz maradjon meg a cégedben és nem mellesleg nálad is.
 

Duchai Márta

ÉrtékelésTUNING

Vendégeid értékelései békeidőben profitmaximalizáló eszközként működnek, vészterhes időkben pedig egyenesen a túlélés zálogává válnak. Most kiemelten fontos, hogy azok a vendégek, akik még nem ismerik a szolgáltatásodat, hozzád térjenek be, nálad hagyják a pénzüket, a látogatást követően pedig elmondják a véleményüket az élményükről.

Az előadásban megtudhatod

  • Miért nem értékelnek az elégedett vendégeid?
  • Melyek azok az eszközök, amelyek a legtöbb pozitív értékelést vonzzák be?
  • Mit kezdj a negatív kommentekkel?

Eljött az idő, hogy szóra bírd a törzsvendégeidet és a legjobb marketingeseiddé tedd őket! Építs ki sziklaszilárd bizalmat a leendő vendégeid fejében már a látogatásuk előtt és alapozd meg a vállalkozásod iránti elköteleződést a meglévő vendégeid körében!

Palánkai Gábor

Ügyvezető Akadémia

Válságkezelés a gyakorlatban

A sz@rcunami már itt van, csak még nem érzik sokan, halogatják a változtatást. Egy biztos: most a szálkásítás időszaka jön, amikor rendbe kell tenned a céged, mert ez az alapja mindennek.

Az extra nehezítés az a mostani időszakban, hogy a céged újjáépítése mellett még válságot is kell kezelned, ez extra nehezítés (most kell megcsinálnod az összes házi feladatot egyszerre, amit eddig halogattál, és még vizsgáznod is kell!).

Ezekhez adok olyan módszereket, válságkezelési technikákat, amiket az előző válságban is alkalmaztam, amikor válságmenedzser voltam. Ezek nem olvasmányélményekből szedett tutiságok, hanem a gyakorlatban is kipróbált, konkrét metódusok, megtörtént esetekkel, példákkal.

Ami nagyon fontos, és sajnos nagyon kevesen beszélnek róla, a gyakorlati technikák mellett (ami a racionális rész) nagyon erősen foglalkozni kell a válságot kísérő emócionális, belső folyamatokkal is, amik benned, a kollégáidban, ügyfeleidben dolgoznak, és jelennek meg, néha igen furcsa és váratlan módon.

Hol és mikor lesz megtartva a rendezvény? Jogos a kérdés, máris mutatom!

HELYSZÍN ÉS IDŐPONT:

Hogyan fogod érezni magad a konferencia után?

Fel leszel villanyozva és meg leszel nyugodva. Tudni fogod, hogy van remény és azt is, hogy keményen odatéve magadat, felvállalva a sok-sok munkát szinte biztosan túl fogod élni a válságot és akár még sikeresebb is leszel, mint korábban!

Végre fellélegezhetsz az eddigi kellemetlen időszak után, ki fog tisztulni a fejed, tisztán fogod látni, hogy mivel kell foglalkoznod, mi fog segíteni abban, hogy a válság ellenére is sikeres legyen a vendéglátó egységed.

Jegyárak:

Ha már idáig eljutottál az olvasásban, akkor gyanítom kíváncsi vagy mennyibe kerül egy jegy a konferenciára. Máris mutatom Neked!

Egyéni jegy

34.900 Ft+ÁFA
/Fő
A belépő teljes ára: 59.900 Ft + ÁFA/fő
Bónusz 1 - fullos NTAK tájékoztató
Bónusz 2. - Facebook csoport a kapcsolatépítéshez, tudásmegosztáshoz

Páros jegy

(hozd magaddal üzlettársadat, párodat vagy üzletvezetődet is)
29.900 Ft+ÁFA
/Fő
A belépő teljes ára: 49.000 Ft + ÁFA/fő
Bónusz 1 - fullos NTAK tájékoztató
Bónusz 2. - Facebook csoport a kapcsolatépítéshez, tudásmegosztáshoz
Jobban megéri

Bónuszok

Bónusz 1: NTAK kisokos

Sokan kérték, hogy legyen NTAK-os tájékoztató előadás is a konferencián, de erre már sajnos nem lesz idő a rendzevényen, ezért megkértük az egyik ilyen szoftveres céget, az Orsys.hu-t, hogy rakjanak nekünk össze egy fullos NTAK-os tájékoztatást és ők nagyon kedvesen és gyorsan el is vállalták a feladatot.

Mindenki, aki jelentkezik a rendezvényre, hozzá fog jutni ehhez az informatív és hasznos anyaghoz.

Bónusz 2: Facebook csoport

A rendezvényen a szünetekben lesz lehetőség tudást megosztani, kapcsolatokat építeni, közös projekteken agyalni, amire kifejezetten bátorítunk is Benneteket, mert nagyon gyümölcsöző kapcsolatok alakulhatnak így ki.

Arra gondoltunk, hogy létrehozunk egy Facebook csoportot is a konferenciára jelentkezőknek amolyan “MESTERELME” csoport gyanánt, ahol  továbbra is megoszthatjátok tudásotokat egymással, segíthetitek majd egymást.

A terem befogadóképessége korlátos,
a helyek száma limitált

Ezért nem árt ha időben és gyorsan döntesz, nehogy lemaradj erről a rendezvényről.

Cserébe DÍJAZZUK a gyorsaságot! Minél hamarabb döntesz, annál kedvezőbb a jegyed ára.

Az “Early Bird” jegy 2022.12.30 (kedd) éjfélig érhető el, utána már csak teljes áron tudsz jönni a rendezvényre.

Felmerült benned egy csomó kérdés a rendezvénnyel kapcsolatban?

Nézd át az alábbiakat, hátha választ kapsz a kérdéseidre:

Igen! A rendezvény napján a Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont ingyenesen biztosítja számunkra a parkolás lehetőségét a felszini parkolóban! FONTOS, hogy a Lurdy mélygarázsa továbbra is díjköteles, az ingyenes parkolási lehetőség csak a kinti parkolóra érvényes. Az erre jogosító parkoló szelvényt kérd kollegáinktól a regisztrációs/információs pultnál!

Azért, mert olyan tippeket fogsz kapni, amiket hogyha használsz, akkor többszörösen visszakeresheted a jegyed árát.

Megértem, ha most valaki nehezen engedheti meg magának ezt a rendezvényt, de pont most kell olyan taktikákat megtanulnunk, ami előbbre visz, hogy nagyobb bevételre tudjunk szert tenni minden hónapban és ezzel túléljük a válságot.

Hát igen, jogos a kérdés. Nem tudni, hogy a Covid (vagy bármi más) miatt lesz e bármiféle korlátozás a rendezvényekkel kapcsolatban.

Ha ne adj Isten nem lehet megtartani a konferenciát 2023. január 16-án, akkor egyrészt erről azonnal értesíteni fogunk Benneteket a rendelésnél megadott email címen (szóval érdemes pontosan megadni az email címet), másrészt keresni fogunk egy  másik időpontot, amikor meg tudjuk tartani az eseményt a korlátozások megszünése után.

És ha esetleg a második alkalom nem lesz alkalmas Neked, akkor a rendezvény összes előadását felvesszük videóra és egy zárt felületen el fogod majd tudni érni őket, szóval nem fogsz lemaradni semmiről!

Résztvevő jogosult jelen szerződéstől a szerződés megkötését követő 14 napon belül  indokolás nélkül elállni. Szerződés megkötési időpontnak a Szervező a jegy kifizetésének időpontját tekinti.

Hát még szép!

Vendéglátós rendezvényhez igazán finom kávé dukál.

A Lurdyban, a konferencia terem emeletén több éttermet is fogsz tudni találni, szóval az ebédet itt simán meg tudod majd oldani!

Igen! Lesz többször 15-20 perces szünet elintézni a kisebb nagyobb dolgokat illetve fogunk tartani egy 1 órás ebédszünetet is!

A lefoglalt terem befogadóképessége korlátos, szóval érdemes időben megvenni a jegyedet rá. 

Az OTP SimplePay rendszerét használjuk erre a célra, ami nagyon biztonságos, a bizalmas adataid nem kerülhetnek arra nem jogosult kezekbe (még hozzánk sem).

Lesz lehetőséged a rendelési oldalon, az alsó sárga résznél (“Egyedi ajánlat”) megvásárolni a rendezvény teljes hanganyagát, amit bárhol, bármikor vissza tudsz majd hallgatni. Hasznos, mert így jegyzetfüzetet sem kell majd hoznod magaddal 😉

A program pontban 9-kor kezdődik. Ahhoz, hogy időben be tudj regisztrálni és meg tudj inni egy finom kávét, érdemes  30-45 perccel korábban érkezni a teremhez! A regisztráció 8.15-kor kezdődik.

Bankkártyás fizetés esetén azonnal küldjük neked az e-számlát. Ha utalással fizeted ki a belépő(i)det, akkor a megrendelés összegének beérkezése után küldjük az e-
számlád az általad megadott adatokkal az e-mail címedre.

Nincs fizikai jegy a rendezvényre. A helyszínen, a rendezvény napján kapsz majd beléptető szalagot a
regisztrációnál. (Addig is a fizetést igazoló számlád biztosítja a helye(i)det a rendezvényre. Ezen természetesen csak a te neved lesz rajta még akkor is, ha páros jegyet vásároltál, de természetesen a regisztrációnál pontosan fogjuk tudni, hogy a te számlád hány fő belépésére jogosít fel.)

Fizetésedkor automata visszaigazolást kapsz a számláddal, ezt a levelet őrizd majd meg.

Nem létezik helyjegy, az ülőhelyek elfoglalását érkezési sorrendben lehet megtenni.

Ha bármilyen kérdésed felmerül, telefonon és e-mailben is elérsz minket: írj nekünk e-mailt az
zoltanjarjabka@gmail.com címre, vagy hívj minket a +36 30 638 5602-es telefonszámon
munkaidőben.

A rendezvénnyel kapcsolatos összes fontos tudnivalóról január elején küldünk egy nagyon részletes
tájékoztatást az általad megadott e-mail címre.
A rendezvény előtti napokban pedig küldünk még egy emlékeztetőt, amibe újfent csatolunk minden
fontos részletet, hogy biztosan meglegyen minden információd egy helyen.

Valószínűleg a spam mappába kerültünk, vagy ha céges e-mailt adtál meg, nem engedi át a levelet a
céges tűzfal.

Írj nekünk e-mailt az zoltanjarjabka@gmail.com címre, vagy hívj minket a +36 30 638 5602-es
telefonszámon munkaidőben.

Fontos, hogy biztonságos küldőnek állíts be minket a levelezésedben, hogy minden fontos
információt megkapj.

Várlak sok szeretettel a konferencián

Jarjabka Zoltán – Kék Elefánt Kávézó Kft., Szeged (Szervező)

Cégadatok      |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF