Az „Early Bird” jegy még eddig érhető el, ezután már csak teljes áron tudsz jönni a rendezvényre:

2023. január 16. (hétfő) 

Budapest, Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

MENTSD

meg

vendéglátó vállalkozásod

Konferencia tudatos vállalkozóknak, akik fel merik venni a kesztyűt a válság ellen

Tudom, milyen problémákkal küzdesz nap mint nap:

Nagyon kevés a lelkes, lojális munkaerő, folyamatos hiány van belőle.

Elszabadultak az energia árak. Szinte elképzelhetetlen összegek szerepelnek az áram- és gázszámlákon.

A beszerzési árak az egekben. Minden alapanyag ára csúcsokat döntöget, nem beszélve az emelkedő bérköltésgekről.

Egyre kevesebb vendég tér be hozzád, nagyon meggondolják most mire költsenek.

Most már egyértelművé vált, hogy a válság képében egy hatalmas tehénlepény zúdult a nyakunkba!

Óriási, amilyen még nem volt eddig!

A pandémia ehhez képest gyerekjáték volt, pedig minket vendéglátósokat az is keményen megizzasztott.

A sok probléma egyre inkább a padlóra visz minket.

Ha nem figyelünk oda,

AKKOR TOTÁLIS KIÜTÉS LEHET BELŐLE

És a szeretett, akár egy életen át építgetett vendéglátó vállalkozásunk tönkre is mehet.

Nem tudom TE hogy vagy vele, nekem nagyon nem akaródzik mást csinálni.

Szeretek ezzel foglalkozni, nem véletlenül hoztam létre a kávézómat.

FOGGAL KÖRÖMMEL KÜZDENI

fogok azért, hogy ne menjek csődbe, és hogy megmaradjon imádott kávézóm és erre buzdítalak téged is.

Kulcskérdés, hogy mennyire tudsz alkalmazkodni a jelenlegi helyzethez!

MEGVAN MINDENED, AMI A TÚLÉLÉSHEZ KELL?

Ha az alábbi kérdések bármelyikénél elkezd lüktetni egy ér a homlokodon a fájdalomtól és a kétségbeeséstől, akkor bizony rés van a pajzson és sürgősen megoldást kell találnod rá, ha túl szeretnéd élni ezt a válságot.

Sokunknál ezek a problémák alapból megvannak, a válság meg rádobott erre egy rohadt nagy lapáttal!

Nem csoda, hogy a vendéglátó cégek tulajdonosai már azon gondolkodnak, hogy örökre rárakják a lakatot a szeretett vállalkozásuk ajtajára.

Ne dobd be a törülközőt!

A Mentsd meg a vendéglátós vállalkozásod konferencia azért jött létre, hogy segítsen neked

TALPON MARADNI

Itt most nem arról lesz szó, hogy különböző gép és alapanyag újdonságokat mutassunk be neked, hanem hogy kézzelfogható, gyakorlati tippeket kapj a kezedbe, amivel megbirkózhatsz a válsággal szemben és sikeresen gyere ki ebből a szorult helyzetből!

Témák, amikkel foglalkozni fogunk a nap során:

Social média marketing::

  • hol, milyen felületeken érdemes megjelenned vendéglátósként? Mik a legjobb felületek számunkra és mit felesleges használni?
  • milyen gyakran és
  • mit hirdess?
  • hogyan használd vendéglátosként a social médiát?

Offline marketing:

  • kell ez egyáltalán? Hogyan érdemes csinálni?
  • hogyan érd el, hogy te legyél az ideális választás a vendéged számára?
  • mit hirdess?
  • hogyan szerezz új vendégeket még a legnehezebb időkben is?
  • hol hirdess?
  • milyen, a megszokottól eltérő, izgalmas módszerekkel tudod népszerűsíteni vendéglátós vállalkozásodat?

Munkaerő kérdése:

  • hogyan találd meg a motivált, lelkes munkaerőt?
  • hogyan vedd fel és ha kell, akkor milyen jelek utalnak arra, hogy gyorsan távolítsd el?
  • hogyan érd el, hogy az ideális munkaerő sokáig, akár évekig veled maradjon?
  • Milyen tipikus vezetői hibákat követnek el legtöbben, amivel a saját sikerüket szabotálják a cégvezetők

Adózási, gazdasági kérdések:

  • hogyan kerüld el a bírságokat?
  • mik a legfrissebb, minket érintő adóváltozások?
  • mit lát rólunk az adóhatóság és hol látja?
  • ellenőrzések a gyakorlatban. Mit tegyél és mit ne, ha ellenőrzést kapsz?
  • hogyan maradjon több pénz a cégedben, illetve a saját kezedben?
  • derítsd ki hol úszik ki a vállalkozásodból a pénz?

Válságkezelés:

  • felelős vezetői döntéseket kell hoznod most. Miket?
  • mi alapján dönts?
  • milyen mutatókat tudsz és kell is figyelned annak érdekében, hogy gyors és felelős döntést tudj hozni?
  • máshogy kell gondolkodnod válság idején, mint békeidőben. Hogyan?
  • milyen lehetőségeid vannak a válság kezelésével kapcsolatban?

Vendégélmény adása és Árazás

  • ha már elérted, hogy bejöjjenek, akkor azt is érd el, hogy többet vásároljanak, illetve azt is, hogy szívesen visszatérjenek. Hogyan tudod ezt megtenni?
  • milyen lehetőséged van emelni a vendégélményt?
  • hogyan tudsz Legendás élményel szolgálni vendégednek?
  • mi alapján árazz?
  • hogyan árazz?
És természetesen az lesz majd a leghasznosabb, ha a fentebb említett témákkal kapcsolatban elhozod a saját problémáidhoz illeszkedő kérdéseidet is!

Kiknek szól ez a konferencia?

Az utóbbi évek kifejezetten sújtották a vendéglátást, segítség szinte semmi nem érkezett, magunk kezébe kell hogy vegyük a kezdeményezést!

Rá kell gyúrnunk arra, hogy életben maradjunk.

Kik lesznek ebben a segítségünkre?

A konferencia előadói, akik tudásuk legjavát adják kifejezetten a vendéglátó vállalkozásokra szabva:

Sikeres Vendéglátósok Marketing Receptkönyve
Wolf Gábor
(Marketing Commando)

A gázszámla elvitte a marketing költségvetést? A vendégek zsebében egyre kevesebb az elkölthető pénz? Konkurencia minden trükköt bevet, hogy olcsóbban tudja árulni ugyanazt, amit Te is? Ebből a példáktól hemzsegő előadásból kiderül, hogyan lehet a mai, triplán nehezített pályán is:

Ilyenkor is lehet bővíteni a bizniszt, megtartani vagy akár emelni is a profitabilitást, és ehhez nem is kell feltétlenül felforgatni a megszokott üzletmenetet – csak egy kicsit okosabb marketingre van szükség… 

Kovács László
(Follow marketing)

Hogyan tudsz egy válságálló social media marketinget kiépíteni

Miként érheted el a közösségi platformjaiddal, hogy még a legnehezebb időkben se kelljen bezárásra gondolnod

Ezekre fogsz választ kapni Kovács László előadásából, aki szakértőként olyan bombabiztos tanácsokkal fog ellátni, amikkel bármikor képes leszel fellendíteni a forgalmadat!

Vendégünk 2017-ben kezdett el social media marketinggel foglalkozni és már több száz vállalkozást futtatott fel komplex szemléletének köszönthetően.

Elképesztő sikereket tudhat a háta mögött: 2 könyv, 2 rekord szakmai koncferencia és a Follow Marketing is Laci nevéhez fűződik, ami hazánk legelismertebb ügynökségei közé tartozik! Így ahhoz kétség sem férhet, hogy ha online marketingre terelődik a téma, Ő a mi emberünk! Csapatával számtalan céget a piac megkerülhetetlen szereplőivé tettek és ügyfeleik között szerepel például Wolf Gábor, a Mapei és Thummerer pincészet is.

Laci egy 40 perces előadást fog tartani arról, hogy vendéglátósként hogyan érdemes használnod a social mediat. Majd ezt követi egy 20 perces kerekasztal beszélgetés, ahol Laci és a Follow Marketing 2 vezetője, Baranyai Örs és Farkas Bálint is részt fognak venni. Itt mélyebben belemerülnek a témába és megválaszolnak minden felmerülő kérdést annak érdekében, hogy azonnali mentőövet tudjanak nyújtani Neked!

Jászberényi Ivett
(OPTITAX Számviteli Kft. ügyvezetője, tulajdonosaközgazdász, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő, Bér-és TB ügyintéző, Profit First tanácsadó)

Olyan könyvelőirodája van, ami a tulajdonosoknak segít a tiszta működés mellett olyan mértékű nyereséget felvenni a cégükből, ami fantasztikus  életet biztosít számukra.

Ivett a nap folyamán kétszer is fog előadást tartani nekünk:

Délelőtt:

aktuális, minket érintő 2023-as adóváltozások,

NAV-, munkaügyi- és önkormányzati ellenőrzések a gyakorlatban (hogy ne érjen semmi meglepetés egy ellenőrzés során).

Mit lát a cégedről az adóhivatal és hol látja?

Délután:

Profit First rendszerét fogja bemutatni nekünk!

Nagyon régóta könyvel KKV-nak és tudja, hogy a cégvezetők alapvetően három nagy kihívással küzdenek.

 

Az első, hogy a döntéseikhez, azonnali információkra lenne szükségük – pl.: Van-e elég pénzük egy új beruházásra? Vehetnek-e fel egy új kollégát, lesz-e elég pénz az ő fizetésére is?  -, és ennek az információnak a hiányában, a legtöbbször érzésből döntenek.

 

A második, hogy nem tudják jól megtervezni a várható kiadásaikat, mindig aszerint döntenek, amit a bankszámlájukon látnak, így igencsak kellemetlenül érinti őket, amikor kapnak egy értesítést a könyvelőjüktől, hogy pl.: ebben a hónapban iparűzési adó előleget is szükséges befizetni.

 

A harmadik, hogy a pénzügyeik megtervezéséhez nincs elég idejük, nincs elég tudásuk, a könyvelés pedig nem azt mutatja meg hogy mi várható, hanem azt, hogy mi volt.

 

A profit first módszer, erre a hármas problémára ad megoldást a cégvezetőknek úgy, hogy közben tulajdonosként végre képesek lesznek rendszeresen profitot (nyereséget, osztalékot) felvenni a cégből, és piaci bért fizetni maguknak az ügyvezetői munkáért, valamint biztonsági pénztartalékot tudnak képezni a váratlan kiadásokra.

 

Szász Mátyás
(Vezérakadémia)

Hogyan szerezd meg és tartsd meg a legjobb munkaerődet

Avagy mi az a szinte senki által nem használt vezetői eszköz, amivel olyan csapatot tudsz építeni, akik a tűzbe is mennének a cégért. Ameddig nem alkalmazod ezt a módszertant, nagy lesz az elvándorlás a cégedtől és alig találsz majd új jelentkezőket.

Ebből az egyórás előadásból megtudhatod:

Csak stabil csapattal lehet eredményes vállalkozást építeni! Ha mindig újakat kell toboroznod és nulláról kiképezned, ha mindig felmondással zsarolnak, sosem fogod tudni kihozni a vállalkozásodból a most is benne lévő potenciált! Gyere el az előadásra, és változtass azon, hogy az alkalmazottak kihasználnak!

Szász Mátyás a VEZÉRAKADÉMIA alapítója, immáron több mint tíz éve foglalkozik cégvezetők képzésével. Ez idő alatt fejlesztette ki és dokumentálta le 2.000 oldalon a RendszerMarketing elnevezésű cégfejlesztési módszertant, mely egy egységes rendszerben tartalmazza az összes technikát, amivel sikerre lehet vinni egy kisvállalkozást ma Magyarországon.

Timár Krisztina
(HR szakértő, az ÉlményHR alapítója)

Kriszta 18 éven keresztül volt HR vezető a versenyszférában, különböző profilú és iparágú vállalatoknál. Erőssége az üzleti gondolkodás, új és modern szemléletek, eszköztárak beemelése a HR-be. 3 éve alapította saját vállalkozását, az ÉlményHR-t, amelynek keretében HR szakembereket és vezetőket inspirál és tanít arra, hogyan tud a HR több értéket hozzáadni az üzlethez. Kriszta a 3800 HR szakember részvételével zajló HR Summit 2019 online konferencia megálmodója és házigazdája, valamint a HR-eseknek szóló Business HR, Recruitment Marketing és Munkatársak Megtartása Masterclass programok vezető oktatója.

Kriszta előadásában a munkaerőpiaci trendekkel fog foglalkozni, illetve a vezető jó gyakorlatokkal válság idején.

Válságkezelés a gyakorlatban
Palánkai Gábor
(Ügyvezető Akadémia)

A sz@rcunami már itt van, csak még nem érzik sokan, halogatják a változtatást. Egy biztos: most a szálkásítás időszaka jön, amikor rendbe kell tenned a céged, mert ez az alapja mindennek.

Az extra nehezítés az a mostani időszakban, hogy a céged újjáépítése mellett még válságot is kell kezelned, ez extra nehezítés (most kell megcsinálnod az összes házi feladatot egyszerre, amit eddig halogattál, és még vizsgáznod is kell!).

Ezekhez adok olyan módszereket, válságkezelési technikákat, amiket az előző válságban is alkalmaztam, amikor válságmenedzser voltam. Ezek nem olvasmányélményekből szedett tutiságok, hanem a gyakorlatban is kipróbált, konkrét metódusok, megtörtént esetekkel, példákkal.

Ami nagyon fontos, és sajnos nagyon kevesen beszélnek róla, a gyakorlati technikák mellett (ami a racionális rész) nagyon erősen foglalkozni kell a válságot kísérő emócionális, belső folyamatokkal is, amik benned, a kollégáidban, ügyfeleidben dolgoznak, és jelennek meg, néha igen furcsa és váratlan módon.

Palánkai Gábor:

Duchai Márta
(ÉrtékelésTUNING)

Vendégeid értékelései békeidőben profitmaximalizáló eszközként működnek, vészterhes időkben pedig egyenesen a túlélés zálogává válnak. Most kiemelten fontos, hogy azok a vendégek, akik még nem ismerik a szolgáltatásodat, hozzád térjenek be, nálad hagyják a pénzüket, a látogatást követően pedig elmondják a véleményüket az élményükről.

Eljött az idő, hogy szóra bírd a törzsvendégeidet és a legjobb marketingeseiddé tedd őket! Építs ki sziklaszilárd bizalmat a leendő vendégeid fejében már a látogatásuk előtt és alapozd meg a vállalkozásod iránti elköteleződést a meglévő vendégeid körében!

Legendás ÜgyfélÉlmény Rendszer megvalósítása
Berka László
(Legendás Szolgáltatás Kft.)

A vállalkozások alapvetően arra fókuszálnak, hogy minél több új vásárlójuk legyen, miközben nem foglalkoznak a meglévő vásárlóikkal, és így óriási bevételtől esnek el.

Gyakran azzal a kérdéssel fordulnak hozzánk, hogyan tudnánk többet értékesíteni, hogyan tudnánk olyan szolgáltatást nyújtani, amiért minket választanak? Mivel tudnánk megkülönböztetni magunkat a konkurenciától?

Azt szeretnéd, hogy vevőid, ügyfeleid, ne csak egy alkalommal jöjjenek el hozzád, hanem rendszeresen visszatérjenek és beajánljanak ismerőseiknek, üzleti partnereiknek?

Akkor eljött a Te időd, hogy megtervezd a saját Legendás ÜgyfélÉlmény Rendszeredet!

Teremts rajongó ügyfeleket a vállalkozásod számára, és pedig ebben fogok neked segíteni!

Tőlük választ fogsz kapni a téged nyomasztó kérdésekre. Hasznos, kézzelfogható, gyakorlatba átültethető tippeket fogsz kapni, amivel fejlesztheted vendéglátó vállalkozásod!

Hogyan fogod érezni magad a konferencia után?

Fel leszel villanyozva és meg leszel nyugodva. Tudni fogod, hogy van remény és azt is, hogy keményen odatéve magadat, felvállalva a sok-sok munkát szinte biztosan túl fogod élni a válságot és akár még sikeresebb is leszel, mint korábban!

Hol és mikor lesz megtartva a rendezvény? Jogos a kérdés, máris mutatom!

HELYSZÍN ÉS IDŐPONT

JEGYÁRAK:

Ha már idáig eljutottál az olvasásban, akkor gyanítom kíváncsi vagy mennyibe kerül egy jegy a konferenciára. Máris mutatom Neked!

Díjazzuk a gyorsaságot! Minél hamarabb döntesz, annál kedvezőbb a jegyed ára.

Az „Early Bird” jegy 2022.12.30 (kedd) éjfélig érhető el, utána már csak teljes áron tudsz jönni a rendezvényre.

Egyéni

A belépő teljes ára 59.900 Ft + ÁFA/fő

De most korán kelő kedvezménnyel ennyiért kapod meg:

34.900 Ft + ÁFA/fő

Páros jegy
(hozd magaddal üzlettársadat, párodat vagy üzletvezetődet is)

A belépő teljes ára ebben az esetben 49.900 Ft + ÁFA/fő

Korán kelő kedvezménnyel ennyiért kapod meg:

29.900 Ft + ÁFA/fő

Mi ezt ajánljuk:

Bónusz anyag:

Sokan kérték, hogy legyen NTAK-os tájékoztató előadás is a konferencián, de mivel ugyebár a rendezvény január 16-án lesz, ezért egy ilyen jellegű előadás már nem lenne aktuális, mert akkorra már elvileg mindenkinek kötelező lesz, hogy legyen vendéglátós szoftvere, ezért megkértük az egyik ilyen szoftveres céget, az Orsys.hu-t, hogy rakjanak nekünk össze egy fullos NTAK-os tájékoztatást és ők nagyon kedvesen és gyorsan el is vállalták a feladatot.
Mindenki, aki jelentkezik a rendezvényre, hozzá fog jutni ehhez az informatív és hasznos anyaghoz.

Felmerült benned egy csomó kérdés a rendezvénnyel kapcsolatban?

Nézd át az alábbiakat, hátha választ kapsz a kérdéseidre:

Igen! A rendezvény napján a Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont ingyenesen biztosítja számunkra a parkolás lehetőségét a felszini parkolóban! FONTOS, hogy a Lurdy mélygarázsa továbbra is díjköteles, az ingyenes parkolási lehetőség csak a kinti parkolóra érvényes. Az erre jogosító parkoló szelvényt kérd kollegáinktól a regisztrációs/információs pultnál!

Azért, mert olyan tippeket fogsz kapni, amiket hogyha használsz, akkor többszörösen visszakeresheted a jegyed árát.

Megértem, ha most valaki nehezen engedheti meg magának ezt a rendezvényt, de pont most kell olyan taktikákat megtanulnunk, ami előbbre visz, hogy nagyobb bevételre tudjunk szert tenni minden hónapban és ezzel túléljük a válságot.

Hát igen, jogos a kérdés. Nem tudni, hogy a Covid (vagy bármi más) miatt lesz e bármiféle korlátozás a rendezvényekkel kapcsolatban.

Ha ne adj Isten nem lehet megtartani a konferenciát 2023. január 16-án, akkor egyrészt erről azonnal értesíteni fogunk Benneteket a rendelésnél megadott email címen (szóval érdemes pontosan megadni az email címet), másrészt keresni fogunk egy  másik időpontot, amikor meg tudjuk tartani az eseményt a korlátozások megszünése után.

És ha esetleg a második alkalom nem lesz alkalmas Neked, akkor a rendezvény összes előadását felvesszük videóra és egy zárt felületen el fogod majd tudni érni őket, szóval nem fogsz lemaradni semmiről!

Résztvevő jogosult jelen szerződéstől a szerződés megkötését követő 14 napon belül  indokolás nélkül elállni. Szerződés megkötési időpontnak a Szervező a jegy kifizetésének időpontját tekinti.

Hát még szép!

Vendéglátós rendezvényhez igazán finom kávé dukál.

A Lurdyban, a konferencia terem emeletén több éttermet is fogsz tudni találni, szóval az ebédet itt simán meg tudod majd oldani!

Igen! Lesz többször 15-20 perces szünet elintézni a kisebb nagyobb dolgokat illetve fogunk tartani egy 1 órás ebédszünetet is!

A lefoglalt terem 400 fő befogadására alkalmas, szóval ennyi főnek tudjuk biztosítani a rendezvényre való belépést!

Az OTP SimplePay rendszerét használjuk erre a célra, ami nagyon biztonságos, a bizalmas adataid nem kerülhetnek arra nem jogosult kezekbe (még hozzánk sem).

Lesz lehetőséged a rendelési oldalon, az alsó sárga résznél („Egyedi ajánlat”) megvásárolni a rendezvény teljes hanganyagát, amit bárhol, bármikor vissza tudsz majd hallgatni. Hasznos, mert így jegyzetfüzetet sem kell majd hoznod magaddal 😉

A program pontban 9-kor kezdődik. Ahhoz, hogy időben be tudj regisztrálni és meg tudj inni egy finom kávét, érdemes  30-45 perccel korábban érkezni a teremhez! A regisztráció 8.15-kor kezdődik.

Bankkártyás fizetés esetén azonnal küldjük neked az e-számlát. Ha utalással fizeted ki a belépő(i)det, akkor a megrendelés összegének beérkezése után küldjük az e-
számlád az általad megadott adatokkal az e-mail címedre.

Nincs fizikai jegy a rendezvényre. A helyszínen, a rendezvény napján kapsz majd beléptető szalagot a
regisztrációnál. (Addig is a fizetést igazoló számlád biztosítja a helye(i)det a rendezvényre. Ezen természetesen csak a te neved lesz rajta még akkor is, ha páros jegyet vásároltál, de természetesen a regisztrációnál pontosan fogjuk tudni, hogy a te számlád hány fő belépésére jogosít fel.)

Fizetésedkor automata visszaigazolást kapsz a számláddal, ezt a levelet őrizd majd meg.

Nem létezik helyjegy, az ülőhelyek elfoglalását érkezési sorrendben lehet megtenni.

Ha bármilyen kérdésed felmerül, telefonon és e-mailben is elérsz minket: írj nekünk e-mailt az
zoltanjarjabka@gmail.com címre, vagy hívj minket a +36 30 638 5602-es telefonszámon
munkaidőben.

A rendezvénnyel kapcsolatos összes fontos tudnivalóról január elején küldünk egy nagyon részletes
tájékoztatást az általad megadott e-mail címre.
A rendezvény előtti napokban pedig küldünk még egy emlékeztetőt, amibe újfent csatolunk minden
fontos részletet, hogy biztosan meglegyen minden információd egy helyen.

Valószínűleg a spam mappába kerültünk, vagy ha céges e-mailt adtál meg, nem engedi át a levelet a
céges tűzfal.

Írj nekünk e-mailt az zoltanjarjabka@gmail.com címre, vagy hívj minket a +36 30 638 5602-es
telefonszámon munkaidőben.

Fontos, hogy biztonságos küldőnek állíts be minket a levelezésedben, hogy minden fontos
információt megkapj.

Ha eddig eljutottál, akkor téged nagyon érdekelhet ez a program, gondolom azért mert többszörösen is érintett vagy a dologban.

Nem akarlak tovább győzködni, felelős vezetőként neked kell döntened a céged sorsáról.

Várlak sok szeretettel a konferencián!

kek elefant 4

Jarjabka Zoltán – Kék Elefánt Kávézó Kft., Szeged